Reklamná demokracia

Demokracia bez poctivosti, bez práva a hlavne bez ohľadov, pred 20 rokmi trápila Karla Kryla a stále trápi 99 % občanov vo svete. Takáto demokracia spôsobuje občanov, ktorým záleží na svojej slobode, žalúdočné vredy a iné neurotické choroby.

Bez práva: http://seta.blog.pravda.sk/2014/04/14/sabotaz-zakonodarcov/

Pohľad Karla Krylahttp://www.youtube.com/watch?v=BxNuLoJVYSQ

99 % občanov: http://seta.blog.pravda.sk/2014/12/13/povstanie-otrokov-2014/

V riadnej, funkčnej demokracii občania poverujú správou veci verejných vo svojej obci alebo v meste tých, ktorých poznajú a sú z nich tí najlepší. Správou regiónu sa poverujú tí, ktorí už preukázali svoje kvality pri správe veci verejných v obciach a mestách a na úrovni štátu sa správou poverujú ti najlepší zo správ regiónov.

Na to, aby zástupcovia občanov pri správe veci verejných nemohli zneužiť moc a aby plnili vôľu občanoch, slúžia demokratické princípy a nástroje.

V reklamnej, nefunkčnej demokracií občania poverujú správou veci verejných politické strany, ktoré reklamou najviac oslovia manipulovateľnú mlčiacu väčšinu občanov. Aby zástupcovia zvolených politických strán nemuseli plniťvolu občanov, ale vôľu svojich sponzorov, tak prijali také pravidla, ktoré znefunkčnili demokratické princípy a nástroje,alebo tieto princípy a nástroje nám chýbajú.

V našej reklamnej demokracií chýbajú tieto princípy:

1/ – princíp suverenity – zvrchovanosti občanov miest a obcí, pretože sa neplní ich vôľa ale vôľa vládnych strán a ich sponzorov

2/ – princíp deľby moci, pretože nie je od seba oddelená a nezávislá zákonodarná, výkonná a súdna moc, ale sú prepojené cez vládne strany

3/ – princíp neutrality, pretože naši zvolení lokaji vojnových štváčov, ktorí mali najlepšiu finančnú a mediálnu podporu, zabezpečili, aby sme vstúpili do vojenského paktu NATO

4/ – princíp deľby práce, pretože správou veci verejných sa poverujú nominanti politických strán, bez ohľadu na ich teoretickú a odbornú prax a občania volia zástupcov, ktorých vôbec nepoznajú

5/ – princíp nedotknuteľnosti ľudských práv a slobôd, pretože pre právne medzery v zákonoch, tieto ľudské práva a slobody neboli zabezpečené všetkým občanom.

Chýbajú nám tiež tieto demokratické nástroje:

1/ – slobodná voľba občianskych zástupcov do jednotlivých moci bez nutnosti ich angažovania sa v politickej strane a teda ich selekcii podľa politickej príslušnosti

2/ - imperatívny mandát,  podľa ktorého občania majú možnosť odvolávať všetkých svojich zástupcov aj počas volebného obdobia

3/ - ľudové veto , ktoré umožňuje občanom zamietnuť zákon, ktorý prijali ich zástupcovia v parlamente, zastupiteľstve obce, mesta a kraja

4/ - ľudovú iniciatívu, ktorá umožňuje občanom podať návrh na novú ústavnú alebo právnu normu a návrh na zmenu či odmietnutie existujúcej ústavnej alebo právnej normy

Nefunkčné sú tieto demokratické nástroje:

1/ – referendum, pretože je vysoké kvórum 350 000 podpisov na vyhlásenie referenda, a potrebná až 50% účasť voličov v referende

2/ – petícia, pretože aj keď petícia poukáže na protiprávny stav v spoločnosti, ústavné orgány tento stav neriešia.

Z doterajších referend bolo iba jedno platné a to o vstupe do EÚ, pretože na ňom najviac záležalo sponzorom našich vládnych strán a za tým účelom nás média denno-denným masírovaním hláv,prinútili sa ho zúčastniť.

Petície, ktorými som poukázal na protiprávny stav v spoločnosti takto dopadli:

http://seta.blog.pravda.sk/2013/01/21/peicne-nepravo-v-parlamente/

http://blog.sme.sk/blog/19766/336487/peticianrpous.pdf

Výsledkom realizovania reklamnej demokracie vo svete je vláda otrokárov a ich lokajov, rozdelený svet, permanentné vojnové konflikty, pasívni ľudia a bohatstvo pre 1 % ľudí.

Výsledkom realizovania funkčnej demokracie v o svete je vláda ľudu, jednotný svet, mier, aktívni občania a ľudské práva a slobody pre všetkých ľudí.

O tom, že v OSN a vo svete sa realizuje reklamná demokracia svedčia sústavné vojnové konflikty vo svete.

Viac: http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/05/preco-vo-svete-nie-je-trvaly-mier/

A toto je klamstvo v ktorom žijeme:

https://www.youtube.com/watch?v=ibm1SbZ7qpM